Yasayaniniz var mi kalp carpintim oluyodu yemekten sonra doktorum normal demişti sırt üstü yattığımda yasiyodum kalp sıkışmasını bugun sabah oturduğum yerde oldu bide şimdi yasiyorum kalbim sıkışıyor hizli atmiyo ama nefes alamıyorum gibi oluyorum 2 bucuk hafta önce carpintim icin EKG de cekinmistim bisey cikmadi ama kalp sıkışması korkuttu beni 3. Trimesterde yaşayan var mi