Eko93 24.haftamda seker yuklemesi yaptirdim. Sekerim cikmamisti. Akşam yemeğinde bezelye etli yemek, içinde havuc ve patates vs vardı. Yanına da pirinç pilavı yaptim. Brz pirinç plavini fazla yedim. 1 saat sonra olceyim sekeri dedim 149 çıktı. Bu fazla olmuş oluyor değil mi ?
eceyc314 Eko93 1. Saatte sınır 140 olmalı. Bazen şeker sonradan çıkabiliyor yüklemede olmamasına rağmen. Yakın bir arkadaşımda da aynısı oldu. Yüklemede çıkmadı 31. Haftadan sonra çıktı şekeri, diyete ve ölçüm aletiyle takibe başladı hemen. Bence sizde bir süre düzenli takip edin.
sryy Eko93 bezelye havuc patates ve pirinç bu ürünlerin hepsi karbonhidrat sayılıyor doktorun bana verdiği listede bunların hepsi aynı anda tüketilmiyor canım o yğzden yükselmiştir olanildigince karbonhidratın yanında sebze yada protein tüket
Zseda Eko93 sinir 140 evet ama sonucunuzda korkunç değil. Sadece çok dikkat etmeniz lazım gebeligin sonuna doğru çıkabiliyor bu sekilde. Takip etmezseniz ve farkında olmadan sürekli yükselirse o zaman sorun olur. Siz sabah,aksam,öğlen Bi süre olcum yapin
Eko93 eceyc314 arada bi bakıyordum. Çok ağır yiyince yükseliyordu sadece. Sabahları tokluk sekerim normal çıktı 127 çıktı mesela. Sabahta patates yemiştim fazla yedim hatta. Aksamlaro yüksek çıkıyor sanırım benim
Eko93 Zseda sabah yapmıştım.normal cikmisti 127 çıktı. Akşamlari cok yiyorum yemekten snra da yiyorum çok. Brz azaltıp dikkst etmem lazm sanırım:(
Zseda Eko93 evet evet arada kaçamak illa olur doktor demisti sadece kontrollü gitmek lazım. Her yemeğin yanında mutlaka bol yeşillik ve yoğurt tuket demisti direk dengeliyor. Mesela tatlı çekiyor canım sütle birlikte tüketiyorum süt dengeliyor .. bunun gibi