YesimAykut Kızlar kocaman morluk var karnımda avuç içi kadar morarmış ama hafif morluk değil kopkoyu siyah gibi, çok korktum yarın acile gideceğim bu akşam ne yapabilirim
Semaa00nur YesimAykut havasını za alsan doğru yöntemle de yapmış olsan çok fazla morardigina ben inanıyorum canm benim de aynı vallahi kocaman mosmor maalesef ben doktora gittim bakmadi 17 sinde doktoruma gdiicem bende de durum aynı nasıl yaparsam yapaym morariyorum aile hekimi normal değil bu durum buakdar morluk dedi. Moraran tarafi bi kaç gün dinlendir gerçi diğer taraflar da aynı oluyor orası dinlenene kadar. Burda sana smdi birsuru yöntem söyleyecekler ama hepsini yapmana rağmen morarmasini anlıyorum sanırım bize iyi gelmedi bu iğnenin bir şeyi canımızın yanmasına mi üzüleyim buakdar morarmasina mi bilmiyorum 😔 bende bu igne üzerine post açtım herkes gayet normal morarmasi yazdı resim atinca şok olmuşlardı 😂 yarın doktora gidersen bana da yazar mısın ne diyecek bakalm
Yeni1gebelikkk YesimAykut 6.aydır kullanıyorum göbeğe sadece bir iki defa vurdum aşırı çok yakıyordu bidaha cesaret edemedim ,ben yapınca bacağıma yapıyorum eşim yaparsa koluma ,bi keresinde bacağım morardı ve moraran yer hem sert hem de çok çok acıyordu yaklaşık 2 hafta o şekildeydi sonra yavaş yavaş geçti damara denk geldiğini düşündüm daha dikkatli olmaya çalışıyorum, doktora hiç sormadım
Busragokhan0911 YesimAykut koldan vurduruyorum eşime. Benimde bir yer çok morardı. Hemşireye gösterdim. Kolun arka ve üst kısmından vurcaksınız. Yumuşak ve alt kısımdan vurmuşsunuz dedi. Bide havasını güzel alın ve iğne girince kan geliyor mu bir bakın kan gelirse çekin dedi.
Zeynepkrkytlli YesimAykut normal canım Ama yine de içini rahatlatmak istiyosan git hastaneye Ama korkma normal yani Bı sure oraya iğne yapma başka yere yap Bide iğneden önce havasını al bazen havası aşağıda kaliyo önce tinaginla bı iki kere tıkla sonra havasını al öyle vurun
Hasretkaraca İğnenin havasını al benim de damara geldi morardı havasını almaya başladığımdan beri morarma olmuyor artık
Hasretkaraca YesimAykut bence kanının suçlanmasıyla alakası yoktur damara gelmiştir büyük ihtimalle benim çiçek gibi desen oldu geçenlerde morardı da😂😂 geçiyor zamanla Rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin
B1cnm ah canım ablamında karnı hep mos mordu havasını almaya dikkat et bazen bizde kaldımı ben yapıyordum havasını alıp yaptığım zaman daha az yakıyormuş öyle diyordu
YesimAykut Semaa00nur yazarım canım, nasıl yapacağız böyle 9 ay, acaba dozu mu fazla geliyor anlayamadım bende, çok üzgünüm yaa inşallah sürekli böyle olmaz, koldan da morardı ama bu kadar değildi, yarın yazarım mutlaka sana da🤗
Semaa00nur YesimAykut bende de durum aynı kuzum ya valla doğuma kadar ne olacak bilmiyorum sana ne için başladı Dr kan sulandirici iğneyi canm
YesimAykut Zeynepkrkytlli hep alıyorum havasını aslında ama sanırım bacaktan yapacağım sadece oradan yapmadım yoksa sıkıntı yaşayacağım
gocebeanne YesimAykut iğnenin havasını almanıza gerek yok eşim kolumdan yaparken dik vurmadığı için mosmor oluyordu açıyı düzeltti normale döndü. Karnımdan da özellikle kabızlık gibi karnımın sert olduğu zamanlar morarıyordu şimdi alıştık artık çok nadir morarma oluyor. İğne yaparken elinizi oynatmayın ve yapar yapmaz iğneyi çekmeyin 10 saniyeye yakın bekleyin sonra çıkarın. YouTube da “subkutan uygulama genel anlatım” videosu var 8.56 dk 6.54 dakikadan itibaren izleyebilirsiniz.
YesimAykut gocebeanne ben hemşireyim canım sağol😌 şok oldum kocaman kopkoyu morarma görünce hep yapıyorum hastalara hiç böyle olmuyor nedense, çok endişelendim
Semaa00nur YesimAykut benimkide aynısı canm bana kanama sonrası başladı ya ne alaka anlamadm daha önce bir dusugum var .
Semaa00nur YesimAykut ben bacak kol göbek hepsini denedim en az acıyan göbek bir defa bacağından kendim vurdum çok acıdı ya koldan kardeşime vurdurdum orası da çok acıdı maalesef ki smdi göbeğimin moraran tarafını dinlendiriyorum öbür taraftan yapiyorum
xiremm38 Semaa00nur Kan cıvıtıcı olduğu için kanda pıhtı yapabiliyor bende hep pıhtı yapmıştı kese kenarlarım kan pıhtısı ile doluydu doktoruna danışıp kanaman geçtikten sonra tekrar başlayabilirsin..
YesimAykut Semaa00nur benim de aynı oldu kolum morardı göbeğe geçtim ama göbeğimin etrafı kocaman morardı şimdi bir de bacağa geçeyim olmadı
E_Duha YesimAykut bende de bazen morarma oluyor hatta komşum gördü bu ne dedi dedim iğneden oldu kız darp edilmiş gibisin buna kimse iğne diye inanmaz dedi ama öyle ne yazık ki