Kdz yolunda gitmeyen durum olsa söylerdi illa ki. Emin olmak istemiştir bence. Ben henüz 19 haftaya yeni gireceğim için şeker yüklemesi hakkında bi fikrim yok açıkcası. Doktorumdan da memnun değilim güya özele gidiyorum.. bende değiştiricem ama 4 ay gittikten sonra değiştirmek doğru olur mu bilmiyorum