deryaydin98 ben çok memnunum.nehir.hocaya gidene kadar kaç doktor değişti hamileligimde hiçbirinden memnun kalmadım böyle bı alakasizlik böyle bı ilgisizlik illet ettirdiler beni yani, devlet tam bir rezalet geçti benim için kaç devlete gittiysemnsu İstanbul’da rezalet yani rezilllik. Kendisi çok bilgili ve çok sempatik her konuda yardımcı oluyor seni korkutmuyor olumsuz konusmuyor ultrason muayeneesi oldu bittiyse getirmiyor gayet uzun muayene ediyor valla bende doğal dogumcu diye de tercih ettim açıkçası kimseye de sen sezeryan yaparız.dedigininduymadim, ben uzaktayım yinede onu tercih ediyorum.