Kızlar 36. haftadayım, SAT doğumu mayısın sonu gösteriyor. Ama bana yıllar varmış gibi geliyor. Nişan, sancı, su, kasık ağrısı hiçbir şeyim yok. Sadece bel ağrılarım başladı ve bazen de karnımın tam içi acıyor. Tecrübeliler var mı merak ediyorum böyle hiçbir belirti yoksa bu haftalarda çok geç mi gelir bebiş? Ben çok yoruldum da hamilelikten 🥲🥹