Kızlar durumumuz normal. Eksiklerimizi mecburen taksitle aldık ama bu sefer de borcumuz yok kredi kartını kapatmak için kredi çektik bu sefer onun borcu evimiz kışın çooookk soğuk en üst kat diye eve mecbur bu sene doğalgaz çektik onu da senetli eşim maaşını aldığı gibi harcaamalra gidiyor bu sefer elde kalmıyor ne yapacam şaşırdım sanki ister istemez bizim de aramızda bir uzaklık var gibi hissediyorum kafası hep giderlerde borçlardan onu öyle görünce çok üzülüyorum.. Allah var evinden başka hiçbir yere para harcamaz hatta maaşını kalan olursa bana atar eve harca diye yemeği vs. Asla kendi çar çur etmezz harcamaz ben eve iş arıyorum sabun paketleme buldum ama az kalsın dolandırılıyordum rabbim yüzüme iyi kalbime baktı da ucundan döndüm.. Eve var mı bildiğiniz iş lütfen yardımcı olun yönlendirin etrafınızda yapan eden varsa bizzat onlara yönlendirin ki güvenilir olsun ben Antalya da yaşıyorum 6 aylık ta hamileyim bebek te gelecek Allahın izniyle maddi anlamda biraz da olsa rahatlamak zorundayız şimdiden çok teşekkür ediyorum.