Zeyno223344 Kızlar ben yurt dışında yaşıyorum kızım 3 buçuk aylık mama kullanıyorum kullandığım mamada aşırı kusma oluyor hipp mamaya geçmek istiyorum kullanıp memnun olan var mı ??
seymaa7 Zeyno223344 biz kullanıyorduk ama birkaç hafta kullanabildik ishal kabızlık olmadı ama bebiş sevmedi aptamile döndük
Yildiz-y Zeyno223344 bizde de nutrilon gaz ve kusma yapmıştı hippe geçmiştim çok memnunuz hala kullanıyoruz
Zeyno223344 Yildiz-y bu yorumlardan sonra kesin değiştireceğim inş bizim kıza yarar çok aşırı kusuyor üst baş kalmıyor