Brgulll benim ilk kanamada plesenta kaynakliydi yatis verdi serumla progestanla durduruldu eve gonderildi. Ikinci kanamam olduğunda 1.5 santim açılma olduğu için yatış verdi yine serum ve progestanla kanama durduruldu sonra eve gönderildi. Şu an ful yatis verdi.
Plesenta kaynaklı ise bebek ordan besleniyo oksijen sliyo sonuçta bence beklemeyin gidin ne olur ne olmaz muhakkak gidin