Kayramelisa97 Gokayy bence sadece eş Ama benm annemde kaldı ilkinde 2 nci ye eşim gelmem oğlumuza bakarm diyo
myavocado Gokayy kayınvalidem dışında kim kalırsa kalsın benim düşüncem, hatta yalnız kalmayı tercih ederim ondan başkası yoksa.
Kadersaahin Gokayy benim ilk gebeliğim o yüzden bakmayı bilmiyorum eşim de zaten beceremez kayınvalidem de uzun zamandır çocuk bakmıyor hem eli soğumuştur hemde kendi çocuklarına bile kendi bakmamış güvenemem o yüzden annem kalacak hem elinden çok çocuk geçti hemde ben en çok yanında kendimi ve bebeğimi güvende hissedicem
SrpYlmz myavocado aynı benim düşüncem 😅😅😁 benim kayınvalide yatar orda kendine baktirmayi çalışır öyle oğullarına nazlı
Gokayy Gerçekten yardımcı olacak bir insan olsun istiyorum acaba anneler daha mı bilgili olur eş için zor olur mu bilemedim, aslında en çok eşimin kalmasını istiyorum
Bbuse12 Gokayy kime en cok guveniyorsaniz o kalsin derim bende bekar gorumcem kalmisti oda bisey bilmiyordu hemsireler yardim etti sagolsun 😂 ama yinede sagolsun yanimda kaldi . Bakamam diye dusunmeyin annelik icgudusu cokta guzel bakarsiniz ben kendime cok sasirmistim 😂 simdi 2. Gebeliğim yine Gorumcem gelcek esim oglumuza bakacak
1prensesannesi__ Gokayy duruma göre degisir bence tek yatakli bi odaysa eş kalmalı ama baska dogum yapmış birisi daha varsa erkek oldugu icin es kalmasi rahatsiz edici olur onun disinda ilk olarak kalabiliyosa varsa kiz kardes ya da yenge olmalı yastan da ötürü daha uygun oluyo son care yoksa ya da kimse kalmiyosa anne kayinvalide kalabilir oncelik siralamasi boyle olmalı duruma göre degisir yani
ZeynepDuru17 Gokayy eşi koymazlar zaten refakatçi olarak annem yok zaten refakatçi yasak mis hastanede normal doğum yapanlara sezeryan olcam belki alırlar die düşünüyorum onda kayınvalidem kalcak mecbur
Newmommyy Gokayy sezaryen ise kesinlikle annen canım. Kanaman vs. Olacak annenle daha rahat edersin. Ama eş de kalabiliyorsa ikisi kalsın. Bende öyle oldu. Eşim ayağa kalkarken yardım etti bebeğin gazını çıkarttı ağladığında gezdirdi. Annem de benmle ilgilendi.
Sermec27 Gokayy özel hastahanede doğum yapacağım annem ve kaynanam olacak bir de oğlum olacak ikinci oğlumda özelde olmuştu yine annem ve kaynanam kalmıştı yanımda
poyrazin_annesi28 Gokayy Anne tabikide. Kayınvalideden cekiniyo insan illa ki. Ama annenden cekinmezsin
semra2598 Gokayy eğer devlet hastanesi değilse eş eğer devletse kendi annemiz çünkü özel ihtiyaçları kaynanaya diyemeyiz cekiniriz kendi annemiz gibi asla olmaz benim annem kalacak Allah izin verirse 🤗
AysenurSarenur Gokayy bence anne kalmalı benim ilk doğumum özelde oldu annemle eşim kaldı şimdi ikinciye hamileyim devlette doğum yapıcam eşim kızımıza baksın benim yanımda da annem kalır kayınvalidemin kendine hayrı yok ki bana olsun 😄 bı de kızıma eşim bakarsa gözüm arkada kalmaz annemde benimle daha iyi ilgilenir zaten 😁
Yildiz-y Gokayy bence en güzel desteği eşiniz vericektir elinizi tutması bile yeter size☺️ zaten diğer konular için hemşireler yanınızda olucaktır