Crocus20 korkutma gibi bir amacım asla yoktu, burada hepimiz anne ya da anne adayıyız, bazılarımız yapı olarak daha rahat bazılarımız daha evhamlı. Ben 36 yaşında ilk gebeligimi yaşıyorum, yapı olarak da evhamliyim, kendim ne yapacaksam burada soran arkadaşa da onu tavsiye ettim. Bu arada yorumlarımda görürsünüz dışarda yenen yeşillik konusunda da doktora gidin test yaptırın diyorum aynı pimpirikliligi o konuda da gösteriyorum. Kaldı ki söylediğim şey doktorunuza gidin test yapsın değil, doktorunuza bilgi verin belki test ister demişim, çarpıtmayın. Annem benden önce ilk bebeğini toksoplazma sebebi ile kaybetmiş, kendisi ölümden dönmüş, tabi ki bundan 40 yıl önceki imkanlar, hastane olanakları aynı değil onun da etkisi olmuştur ama bizim ailede bir travma sebebi olduğu için belki de hassasiyetimiz var. Kötü niyetli bir şey söylemedim kaldı ki soruyu soran, post sahibine nezaketle fikrimi belirttim sizin kendinize pay çıkarıp, güleceğiniz bir şey olduğunu düşünüyorum, sevgiler ☺️