Dilek_04 ben badem yağı ve bebek vazelini kullandim sadece ilk gebeligimde ve hiç catlagim olmadı ama ilkinde 60 kiloydum 74 kilo ile doguma gittim şimdi 64 kilo ile hamile kaldim ve 84 kiloyum 82 kilo olduktan sonra catlamaya başladım nemlendirmek için istediğinizi kullanın yeter ki çok kilo almayın bunu çok iyi anladım keşke en başında dikkat etseydim diye şimdi kendime kızıyorum 🫤