_Annemmm4 Haftadayım şiddetli baş ağrısından ölüyorum gece 4 gibi başladı hala devam ediyor sancılarımı unuttum başım ağrısında o derece diyebilirim bu şekilde yaşayan oldumuuu?
Babyy_1 _Annemmm4 Sancı ile ilgili bir şey diyemem ama tansiyonunuza bakıyor musunuz. Ani tansiyon yükselmesi de olabilir
Haticeburak06 _Annemmm4 ay inanın 3 gün önce bende çektim tam 6 saat. Beynim matkapla delinmiş gibiydi. 37 haftalığım bende inşallah doğum belirtisidir😁
_Annemmm4 Babyy_1 hastaneye gittim tansiyonum iyi gözüküyor dediler kan tahlili idrar tahliline kadar verdim eve gönderdiler tekrar ama ölüyorum baş ağrısından
_Annemmm4 Haticeburak06 umarım da öyledir ama baş ağrısı beni öldürdü bitirdi diyebilirim doğum sancısı bile bence bu kadar olmaz diye düşünüyorum artık 🥹
_Annemmm4 Cankuss35 yaptım maalesef sıfır etki ilk defa böyle oldum sonu ne olucak çok merak ediyorum
Cankuss35 _Annemmm4 eğer migrende çok kötü Allah yardımcınız olsun karanlık ve sessiz bir oda da durun