Kızlar canım lahmacun istedi söyledim ama
söylerken de özellikle belirttim hamileyim iyi pişirin diye adam ustaya dedi usta iyi pişecek diye
Sonra sipariş geldi altına baktım baya kızarmış hamuru yani iyi pişmişe benziyordu ettede kırmızılık yoktu ama yine de tedirgin oldum ya 🙃🙁 sizce çiğ kalma ihtimali var mıdır et az koyuyorlar zaten hamur pişene kadar et pişmiş olmaz mı