Seher22 bende Temmuz 12 haftalık ama bakıyorum Temmuz anneleri genelde hepsi kız yazmış cinsiyeti ☺️Ben erkek isterim 🤭inşllah olursa Nezaman belli olur kızlar gitsem Pazartesi kontrolüm var gitmek istemiyorum Biraz daha büyüsün belli olsun diyorum sizce kaçıncı hafta gideyim