zuleyhakoc esra2321 aaa aynıyız nerdeyse kesinmiydi doktor banada kız dedi bu hafta Pazartesi gittim baya kesin söyledi bana birçok kişide değişir diye bu uygulamada okuyorum. Çok değişen oluyormus yanılma
meltemocak Bende temmuz annesi olucam nasipse dün doktorumuz tarama testinde büyük ihtimalle erkek dedi
Seher_ Bizimde 12 temmuz inşallah ama cinsiyeti söylemedi geçen hafta 12 haftalıkken gittik erken diye smdi 13 haftalık olduk😄😍🐣
Sedef-345 Seher_ birimde 10 Temmuz ikili test yaptırmaya gidince öğrenirim cinsiyeti diye düşündüm ama öğrenemedim 😢. 15. Haftada anca öğrenebilirmişim
zuleyhakoc ayseozbek aynen bu uygulamada okuyorum çoğu kişi 16 hafta en doğrusu ama bana doktor söyledi çok kesindi dedim tahmin ne kadar %90
mervedd Benim 23 Temmuz kontrollere devlete gidiyorum bize cinsiyeti söylemezler 1-2 ay daha bekleriz artık hayırlısı ☺️