Arkadaşlar merhaba, 13 martta adet oldum 19 adetim bitti. Konuyordum 8-9 nisanda tek bir kere korunmasız ilişki yaşadım ve Şuan hamileyim ama kaç haftalık olduğunu anlayamadım. Fransadayım son adetimi söyledim ama doktor 8+3 demedi 6+4 demiş ultrason da ilişki tarihini baz alsam ondada başka bir şey çıkıyor benim arkadaşımda burda son adeti baz almadıklarını söyledi ben şimdi kaç haftalık acaba bebek mi 6haftalım gösteriyor onuna dili tamamen anlamadığım için ne sordum ne anladım. Bide çok erken ama bi tahmin yürütün ben kızlar ahahah atışta serbest bakalım kimler ilerde bilecek 😀