crescent- Merhaba kızlar, bebeğimizin ismi konusunda hala daha çok kararsızım. Çevrenizde bu isimlere sahip kişilerin huyu suyu nasıl oluyor? Yardımcı olabilir misiniz:)
BirAskMasali1323 crescent- Kızılcık şerbeti dizisinin fanı mısınız 😅Giray ı ordan mı esinlendiniz.yani Benim oyum Aybars tan yana💙
crescent- BirAskMasali1323 yok hayır ben ve eşim kırım tatarı olunca 😂 biz ismi beğendik ten sonra kızılcık şerboya geldi Giray 😂😂😂
BirAskMasali1323 crescent- hm onlar sizden esinlenmiş diyelim o zaman😂içinize sindiyse konu bitmiştir🥰