Canım korkma bence hiç. Benim kesem 7 haftada gözüktü ve boştu bebeği göremedi. 8. Haftamda bebeği de kalp atışını da gördük şükür. Geç döllenmeymiş benimki öyle demişti doktorum ama sıkıntı olcak bir şey değil. Sıkma canını bir hafta sonra bir daha git gözükür eminim ki. Bir hafta içinde neler neler değişiyo oluşuyor hemencecik