BFAydemir Merhabalar arkadaşlar. Ben 10 haftalık hamileyim. Bir günde en az 3 kere kusuyorum. Bu durum hep böyle mi olacak. Hiç birşey de yiyemiyorum üstelik. Yediğimi de kusuyorum. Fikirlerinize ihtiyacım var
Pembesarelle2 BFAydemir Haftaya girdiğim gün başladı 13 haftamda daha yoğun yaşadım serumluk oldum en son dün 6 defa istfira ettim 14. Haftaya girdiğim gün herşey bitsin artık bulantım falan diye çok dua ettim, çok şükür bugün bulantı ve istifra etmedim Prilam kullanıyordum gece 2 tane alıyordum ama son zamanlarda onu bile çıkarıyordum Leblebi , tuzlu kraker iyi geliyordu bana
Sude22 BFAydemir ben 26 haftalık oldum daha bir hafta önce prilamı bıraktım ki 13.haftadan sonra prilam biraz fayda etmeye başlamıştı çok zorlayıcı bi süreç ama geçiyo emin ol unutuyosun bile yaşadıklarını kussan bile yemeğe çalış mutlaka
Zeyyno_ BFAydemir Maalesef öyle oluyor ama bulantı ilacı kullanabilirsiniz ben 4-5.aya kdrda midem bulanıyordu ilaç kullandım hep yoksa hicbisey yiyemiyordm
Okyanusolmak BFAydemir 3 ay boyleydi. 4. aya girince bı anda bitti. İnşallah senin de öyle olur. Benim boğazım tahris olmuştu. Kafam yukarda uyuyordum. Sabahları aç karnına 1 tatlı kaşığı tahin iyi gelmişti. Tavsiye ederim
BFAydemir Pembesarelle2 doktor bana da o ilaçtan yazdı. Ama almadım kullanmadım. Bazen alayım kullanayım diyorum. Ama önermiyorlar.
1cocuk1bebek 14 15. Haftalarda genelde bitiyor bu haller ama kişiye göre değişiyor biraz sabırlı olmak lazım ünşallah biran önce geçer rahatlarsın canım benim 14 gibi azaldı arada hala bulanıyor ama ibadete edilebilecek durumda
mA06 Bir tane hap var bende 10+2 oldum kusmaya başladım doktor verdi onu kullanmaya başladım çok rahatladım Prilam Dr
BFAydemir mA06 doktorum bu haptan bana yazdı ama çoğu insan önermiyor diye almadım. Böyle giderse alacağım
Damlaozzz BFAydemir En başından 15. haftaya kadar her gün yaşadım ama geçiyor buda bir süreç bulantı hapı isteyebilirsiniz doktordan
surprizbebe Prilam dr candır arkadaşlar. 12 haftam yarin bitiyo her gece 2 tane içmeye devam. A grubu ilaç yani hamileler için güvenli.
Nezahatozen 14haftalıga giriş yapıcaz hala kusuyorum saframın olmadığı ıcın sanırım biraz bu da yapıyor
Karanfil19 Çok normal benim mide bulantilarim 5.haftada başladı şuan 18.haftamdayim halen ara ara devam ediyor ve dediğiniz haftalarda mutfağa dair giremiyordum kusmaktan midem alt üst oluyordu