Nickbilmemne Kızlar daha 4 aylık hamileyim. Kilolu hamile kaldım 89-90 kgyim. O yüzden mi acaba özellikle ikindinleri genelde karnımda kasılma oluyor .sizde de oluyor mu normal mi bilemedim
Gkce27 Nickbilmemne kiloyla alakası olduğunu sanmıyorum kendinizi çok mu yordunuz? Enfeksiyonunuz var mı?
Nickbilmemne Gkce27 çok yormuyorum aslında ama 15 aylık kızım var onunla dışarı çıkıyoruz yürüyor ama bazen kucağıma alıyorum o yüzden mi acaba bilemedim. Genelde evdeyim ağır iş yapmiyorum. Enfeksiyonu da bilmiyorum ki
Gkce27 Nickbilmemne ilk gebeliğimde 19.haftamda benimde kasılmalarım oluyordu hergün yürüyüş yapıyordum kendimi çok yormuşum ve enfeksiyonda vardı nst’de sancı çıkmıştı. Burada çok gördüm ama kasılmaları olupta hiçbir şeyi olmayan yani bu durum normalde olabilir en doğru bilgiyi doktorunuz verir size güzel düşünün güzel olsun inşallaahh 😊
Nickbilmemne Gkce27 teşekkür ederim cevabınız için 🥰 bazen diyorum sanki 9 aylık hamileyim 😳 bakalım doktor ne diyecek
cerennncee Gkce27 benim de 18.haftadan beri kasılmalarım vardı ama açılmam olmamıştı çok şükür.. 38 e kadar geldik allaha şükürler olsun
Gkce27 cerennncee benşm de öyle açılma olmadığı için serumla sancıyı durdurup magnezyum vermişti doktorum 38+5 haftalıktı doğdu