Ayfer_01 bana ilk gebeligimde böyle demislerdi. Kafası iki hafta geride bacakları 3 hafta ilerde vs. Takip etmemiz lazım diye. Ağlaya ağlaya helak olmustum. Başka doktora gittim. Gayet sağlıklı dedi. Bı başka doktora daha göründüm. O da iyi dedi. Sonra ilk doktorumu bıraktım tabi.