Kızlar sürekli kötü senaryolar aklımdan geçiyor hani dizi olsa oturulur izlenir cinsten, en ufak kötü bir şeyde evham yapmaktan da çok yoruldum , aklım bebekte hep, aklımı meşgul etmeye çalışıyorum ama çalışmayıp evde olduğum için mümkün değil, var mı benim gibi olanlar , neler yapıyorsunuz