Mihriimah Ya kızlar dayanamadım sabah yine test yaptım üstteki gibi çıktı çok hafif var artmedin testi. Azöncede alttaki testi yaptım başka marka iki dk içinde böyle oldu . Allahım sen sabır ver 😅😅😅🫣 bişeyler söyleyin bana nolur ya
Ayssemir Mihriimah en doğru sonuç için kan vermeniz daha iyi içinizde rahatlar hem inşallah hamilesinizdir 🤲🏻🌸💝
Opheliaxxx Mihriimah alttaki test lh yazıyo yanında yani yumurtlama testi. Hamilelik testi olarak mı yaptınız?
Anneolmakistiyorum1 Nolur basına gelen yazsın benimde silik ama silik olup gebe olmayan da var sanırım :( kahve leke gelıyor benden sizde var mi birsey
Mihriimah Anneolmakistiyorum1 canm benden geçen hafta pazartesi ufacık kahveyle pembe arası akıntı geldi bidahada hiçbişey gelmedi
Crocus20 Mihriimah en son ki ilişkiden 15 gün geçtiyse ve negatifse o zaman net olmadığı söylenebilir ama 15 günü geçmediyse hala umut vardır. Ben oğlumu 10. Gün gecikmemde betayı 20 olarak öğrenmiştim mesela ve en son ilişkim adette 5 gün kalaydı. O zaman hamile kaldığım içinde adetim gecikir gecikmez pozitif çıkması imkansızdı
Opheliaxxx Mihriimah ama üstteki hamilelik testinde de silik çizgi var bence gebe olma ihtimaliniz yüksek bi kan test yaptırın
Opheliaxxx Mihriimah ben hamileliğimi ovülasyon testi ile öğrenmiştim çünkü hamilemolunca ovülasyon testi sürekli koyu çıkıyor. Bence hamile olabilirsiniz bi test yaptırın kandan mutlaka
Dryfrmzz25 Mihriimah hamilelik olunca lh testinde t çizgisi c den bile koyu oluyor muhtemelen gebelik yok
Mucizee80 Mihriimah alttaki ovulasyon testi bu şekilde çıkması normal artımede de hayatta inanmam şuan gebeyim evde test vardı ypayim dedim negatif çıktı 🤭 başka marka deneyin yada kan verin