Ozlmcnn6 benim lohusalıgım berbat ötesindeydi ama ilaç almadım bilmiyordum da en güzeli bebekle bol ilgilenip dinlenmek bana bunlar iyi geldi normal doğum yaptığım halde bebeğim küveze girdiği için ilk zaman kabullenemedim de bebekle temas ettikçe geçti benim kaygılarım