Beyza7950 Rmysaaaaa fat8h devleet hastanesine gitmiyorum ama benim babam orda calisiyor o bana doktorlarin iyi oldugunu soylemisti kontrollerine gelebilirsin vs. Ama ben ozeli tercih ettim
ense4275 Rmysaaaaa valla oraya gıdıpte memnun kalanını hıc duymadım hatta hemsıre tanıdgım var kesınlıkle gelme dıyor.bı kere tahlıl ıcın gttım doktor 3dk anca baktı ekranı cevırıp yavrumu gostermedı bıle
Rmysaaaaa Devlet hastanesine valla bende bikere gittim insan değiller resmen sorularıma bile cevap vermediler