7 ay isim araştırdıktan sonra eşimle içimize en çok sinen Belis ismi oldu anlamı ‘aşkın ilk meyvesi’ ikimiz de onayladık sonra isim seçtiniz mi diye sorduklarında söylemeye başladık ama kime söylediysek beğenen olmadı o ne ya söylenmesi zor daha güzel bişey bulun dediler hep bu yüzden kafam karıştı siz bu ismi nasıl buldunuz