Hanımlar 20+3 çift yumurta ikizlerine hamileyim. İki hafta önce kadın doğum doktoruna gittim şehir hastanesine o da yeşil alan açtı perinatolojiden randevu al dedi ben dün yani cuma gününe randevu almıştım ama perşembe günü son anda randevum iptal edildi tekrar randevu bulamıyorum eğitim araştırma hastanesinde perinatoloji görünüyor ama organ taraması yapılmamaktadır yazıyor. Bir hafta bekleyip randevu bulabilirsem şehir hastanesinden almaya çalışacağım ama bulamazsam mecbur özelde yaptıracağım. Özelde önerebileceğiniz fiyatını bildiğiniz bi yer var mı yardımcı olursanız sevinirim