Bugün kontrolüm vardı. 34+0 ı’m nst de sancım çıktı ebe de doktor da sancın çıkmış dedi ama doktor alttan muayene ye gerek görmedi ultrason da rahim ağzı kalın göründüğü için aynı zamanda idrar yolu enfeksiyonum çıktı. Enfeksiyon için reçete yazıp gönderdi ama ben çok tedirginim sonuçta nst de düzenli sancılarım vardı