molfix kullananlar- pure&soft mu yoksa normal olan mı??
aloevera ben normal olanı kullanıyorum çok memnunum
aloevera normal kullanmıştım kalite olarak değişmediyse yine normali kullanacağım
İnşallah cevap gelir ben de merak ediyorum :(