Smyelif Artık kafayı yicem kızlar 17 haftalık hamıleyim 2 haftadır kaşınıyorum alerji dedi cildiye doktoru jel verdı ama asla işe yaramıyo bacagımda ii bacakta kolumda bu tarz şeyler cıktı ![] (https://)
Firdevsk66 Smyelif bende o haftalarda çok kasiniyordum ama doktor krem nede ilac vermedi bana bebeğe zararlı die nemlendir sürekli kaşıntı biraz daha haftan büyüdüğünde geçer ara ara olur
Ozgezfroglu Smyelif bende kaşınıyorum ama doktora gitmedim henüz uyuz diyende var karaciğer ve safra için dahiliyeye gidin diyende
Cloudtg Bende daha fazlası var canım kaşımaktan yara oldu ama maalesef kremler kortizon içeriyor diye kullanmadım bişey takılma geçecek
Yesilnur Cloudtg bu yanıtladıgınız resimdeki gibi bende de var belim dr bacağımda kolumda ayak üstümde kaşınıyor 28 haftam bitecrk sizinki geçti mi ve aynı böyle miydi
Cloudtg Yesilnur bazen geçiyor bazen çıkıyor hala ben çok takılmadım ama bir doktora görüşün isterseniz
Yesilnur Cloudtg dün gittim alerji dedi ama geceleri çok kaşınıyorum dedim alerji dedi baska bit şey demedi. 1400 tl para ödedim😂
Cloudtg Evet canm böyleydi önce kabarcık kaşıdığında ise lekelenme gibi kalıyor ama benim allerjik reaksiyonlarım çok fazla. Sana önerim duş jeli kullan ama allerjik bişeyler olsun birde tuzlu su rahatlatıyor kese lif kullanma