Sevgili anne adayları 2 hafta önce kahverengi akıntım oldu doktora gittiğimde alttan muayene etti rahim içinde 2 cm’lik polisin olduğunu ve arada böyle akıntı yapabileceğini söyledi. 3-4 gün sürdükten sonra kahverengi akıntı bitti ve sarı akıntı başladı sizce sarı akıntı tehlikeli midir 10 gündür devam ediyor. Dün doktora gittim ama sormayı unuttum bu arada 8+3 üm ultrasona göre de 8 haftalığım.