Nzyl Kızlar dün adet olmam gerekiyordu olmadım hala test adetten tarihinden 1 hafta önce yapmıştım başka hiç yapmadım göğüslerim çok acıyor ve kasık ağrım oluyor ama çok nadir günde bir iki kez devamlı değil kasık ağrısı da gebelik olabilir mi
Tugba_turk46 Nzyl varsa çıkar canım benimde 6 gün gecikmem var bende test aldım tuvalet ihtiyacım gelirse yapacağım zaten gebelik varsa sabah akşam farketmiyot
Nzyl Negatif görmekten korkuyorum bu ay hiç Aklıma bile getirtmedim geçen aylar gibi değildi test yapayım o zaman önce inşallah bebişler bizimledir🌸 Evlilik yıl dönümünüz 21 mayıs süpriz yapmak istiyorum tutabilirsem içimde😍
Gul_msa06 Nzyl hayırlı uğurlu olsun canım bende öğrendim 40.5 ile rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲 🥹💕
Anneolmakistiyorum1 Nzyl ayy darısı bize sağlıkla kucağına al insallah ❤️ Bir hafta önce test yaptıgında pozıtıf cıkmıs mıydı
Alone Anneolmakistiyorum1 evet cnm gebeyim. Adetimden tam 6 gün önce normal gebelik testi yapmıştım. Onda silik çizgi olarak çıktı(3haftalık oluyor yani). Sonra adetime 3 gün kala kan verdim değerim 224 çıktı