Bu ay klomen kullandım denemediğimiz bi o kaldı yumurta da gelişti muaynelerde de sıkıntı yok reglime 10 gün var ama o kadar sabırsızım ki gidicem negatif olduğunu bile bile kan vercem kafayı yemek üzereyim bu kadar takıntılı değildim mart ayında kimyasal gebelik geçirdim o duyguyu yaşayınca daha çok heveslendim ve bu beni sabırsız yaptı :( siz en erken ne zaman öğrendiniz?