buse76 Rbia3 evet gebelik şüphem var sancım var de evde test yaptım pozitif çıktı de alırlar gözün aydın hayırlı olsun
Eso51 Rbia3 verebilirsin canım ben vermiştim karnım ağrıyor felan diyip bahane et hamilelik şüphem var de
Nazo_avlu Rbia3 benımde boyle cıkmıstı 2 yıldır beklıyordum kesın yanlıstır dedım yenı test aldım yaptım omda da cıkınca emın oldum test dogru ıse gebesınız içinizde şüpke kalmasın 1 tane daha alın test
Nazo_avlu Rbia3 bırde acıller genelde pazartesıyı bekleyın ılgılı branşa gıdın der ben çok ağrım var ona göre ilaç kullanacagım lutfen bakrmısınız demıstım oylelıkle almıslardı kan
Rbia3 Eso51 MelodyFairy Anneolmakistiyorum1 Kızlar hamileyimmmm bugün beta verdim 605 çıktı fakat kese görünmedi henüz