10 haftalık hamileyim. Avm de taki dükkanında çalışıyorum. Bi anda görme kaybı yasadim 10 15 dk sürdü,yani ışık çakması gibi oldu görüyordum ama net değildi hemen reviri çağırdım tansiyonum cok düşük çıktı panik oldum istemsizce suan kendime geldim görüyorum ama bi anda göz problemi yaşayınca istemsizce cok korktum. Bundan 2 sene önce retinamda yırtık vardı lazerle tedavi olmuştum tekrarladı mi bilmiyorum doktora da gitmedim cok korkuyorum böyle bisey başına gelen var mı ne olur yardım edin