Kızlar 34+2 haftalık hamileyim dün kontrole gittim ve triotlerimde yavaşlama olduğunu bu yüzden bebeğin gelişiminde yavaşlama olabileceği söyledi doktorum , önceki aylarda hiçbir sıkıntı yoktu dün kan , idrar verdim ve bu sorun çıktı.
Dahiliye simdi git bakarlar gebesin diye dedi gittim ve bakmadılar randevu al gel dedi . Hamile olduğumu tirotlerimde yavaşlama olduğunu bu yüzden bebeğimin gelişimde gerileme olabileceğini söyledim ama hiçbir şekilde ikna olmadılar, pazartesi bana yakın olan hastaneye gidicem. Böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu?