sacmalamakizim şu an değil zaten, rubella ve cgv yıl onceden geçirdiğiniz için vücudunuzda bağışıklık var, korkulacak bir şey degil. Ama toksoplazma bağışıklığınız yok o yüzdenz toksoplazma karşı daha dikkatli olmanız lazım, çiğ et, az pişmiş yumurta, pastörize olmayan süt ve süt ürünlerine çok dikkat edin.