Esim Canannndvrz gebelik belirtisi mi bilmem ama benim de öğrenmeden bir kaç gün çok başım ağrımıştı şiddetli, soğukta kalmıştım üşüttüğümü de düşünmüştüm
sacmalamakizim Canannndvrz Benim belirtim baş ağrısıydı, normalde hiç olmaz ilk defa olmuştu, birde sağ bacağımın tam pelvik bacak kısmında, ağrı girip çıkıyordu 1 dakika sancı oluyordu.
lilyum_ BusZeyRas günaydın canım naptın regl oldun muu? Ya da test yaptın mıı? Bu aralar çevremden hep gebelik haberleri geliyor. İnsallah senden de güzel haberler alırız
Esim Canannndvrz benim de pek ağrımazdı, bide aşırı göğüs hassasiyetim vardı regl olcam zannediyordum hatta aşılama için doktora gidecektim adeti bekliyordum 😄 adet olacağım gün test yaptım pozitifi görmüştüm çok şükür
BusZeyRas lilyum_ günaydın canım. Hayır daha olmadım bugün olmam gerekiyor takvime göre. Genellikle akşam saatleri olurum ama bakalım. Test negatif olduğu için umudum yok. Çoook ağrım var.
Pamiramsi Canannndvrz tabiki benim 10 gün geçtiği halde adet olmadığımı biliyorum. Göğüslerde şişkinlik hassasiyet olur, yorgun hissedebilirsin, miden bulanabilir, daha bir sürü belirtisi var