Merhabalar ben romatoid artrit için methotrexat hap kullandım biraz şimdi tedaviyi bıraktım 1 ay oldu doktor gebelik için 3 ay beklememi söyledi vücuttan ilacın atılması gerekiyormuş benim gibi olan var mı acaba bu arada 2 kere düşük yaptım şimdide bi korku var içimde düşüncelerinizi alabılır mıyım veya böyle durumda olanlar varmı