14+2’yim ilk 3 ayda yaşadığım şikayetler Şuan git gide yok oldu sadece arada kasık ve bel ağrısı oluyor onun dışında rahat geçiyor.Henüz cinsiyet öğrenmedik 2 hafta sonra gidicem.Bazen karnımın alt kısmında hafif hareketler oluyor ama sanırım bağırsak hareketleri 🙏🏻Sizde durumlar nelerrrr