Kızlar bizim kira sözleşmemiz haziran ayında bitiyor ev sahibi mart ayı gibi sözleşme bitince çıkmamızı istedi evi satacağını söyledi biz o arada ev aradık bulduk ettik derken bizi biri aradı bizim ev sahibinin memur arkadaşı olduğunu evi kendisinin aldığını numaramızı ev şahininden aldığını söyledi yatırım için aldım dedi haziran ayından sonra devam edersiniz sözleşme yaparız dedi neyse dün eski ev sahibi geldi bizde böyle böyle dedik dediki ben öyle bir konuşma yaptım iş bitmek üzereydi sonra iptal oldu dedi yani haziran ayımda çıkın diyor benim doğumuma 1 ay var ev yok bişe yok haber de vermedi aralarında anlaşmanın bozulduğunu siz ne yaparsınız bu durumda