Kızlar 10 haftalıkken kanamam geldi hastaneye yatış verdiler. Progestan ilaç, proluton iğne, serumla 4 gün falan yattım. Kırmızı kan durdu kahverengiye döndü. Peçeteye her silişimde sıvı kahve akıntı geliyodu. Bebeğin kalbi gelişimi ilk günden beri iyiydi. Sonra içim rahat etmedi başka doktora gittim. Günlük progestan iğne, progestan ilaç verdi. Kahve leke tamamen kayboldu. Tekrar kontrole gittim kese etrafında küçük bi kanama alanı vardı geçmiş ama eski kan duruyor emilmesi zaman alır dedi. İki hafta sadece proluton iğne yazdı tedbir amaçlı. Progestan ilaca ağızdan devam et dedi. Herşey yolundaydı, proluton iğneyi bir gün önce oldum yine çok çok açık garip bi kahve akıntı geldi bugün. Bütün süreç tekrarlıypr mu noluyor anlamıyorum