Edayigit Kızlar bu haftalarda yada yakınlarında olan varmı 36+3 üz bugün bebeğin hareketlerini 33 de yada 32 de hissettiğim gibi çok hissetmiyorum bebeğin yeri darardığı içinmi acaba 😵💫
Esraaaas Edayigit evet canım ondandır büyük ihtimalle düzeliyor gene eskisi gibi oluyor merak etme bende öyle olmuştu
Dlg4515 Edayigit bende sizinle aynıyım ve sabahtan beri bende hareketlerini takip etmeye çalışıyorum içten içe korkuyorum acile mi gitmeliyim diye Ama hareket ediyor sadece önce ki gibi çok şiddetli yada sık aralıklarla etmiyor umarım normaldir
asell13 Edayigit 38+3 oldu benimde artık çok az hareket ediyor üzülüyorum içerde sıkışıyor yeri dar diye 🥹