Happykomy12 19.6 yim şuan 2ci gebeligim sabahları hissediyorum sonra hissetmiyorum bzarn gün boyu hissetmiyorum normal mi
Hulo2105 Happykomy12 evet sabah kıpır kıpır ama gün içinde durgun belki de ayaktayız diye falandır yatınca çok hissediyorum ama
Lavis Siz harkeet ettikce o içeride sallandigi için uyuyakiliyormus hep. Ama siz uzaninca o hareket durduğu için bebek uyanıp hareket edermiş 😍
Hulo2105 Happykomy12 bazen duruluyor ben 25. Haftamdayım geçen hafta neredeyse hiç hareket etmedi hiçç korktum bende ama şimdi yine vurmaya başladı. 26-27. Haftaya kadar düzensiz olurmuş senin haftan da daha küçük zaten normal yani💕