Kızlar merhaba 27 haftalık gebeyim kasılma sebebi ile adalat 30 kullanıyorum aslında tansiyon ve kalp ilacıymış ama erken doğum olmasın diye bir çok gebeye verilen bir ilaç bende yan etki yapıyor günde 1 tane kullanıyorum. Sizler ne kullanıyorsunuz yan etki yaşıyormusunuz ???