Sermec27 merhaba ben dün seker yuklemesi yaptirdim yüksek cikti bugun dahiliyeye ciktim sabah öğle ve aksam ac tok olmak üzere ölcüm yapmamı istedi açĺik yemekten önce ölcülecek onu anladim ama tokluk yemekten ne kadar sonra ölcülecek onu belirtmedi ben de sormadım daha dogrusu unuttum nasıl olacak bilgin var mi ?