Nesli46 Kızlar birisinden okumuştum 38 haftadan sonra devlette randevu almaya gerek yokmuş öylemi gerçekten randevu bulmakta zorlanıyorum çünkü devlette
Haticeburak06 Nesli46 belki olabilir canım sonuçta her hafta gidiyoruz artık. 15 gün içinde tekrar o bölüme gidersen gerek kalmıyor evet