Julide92 sağlıkla gelsin bebisler 💕32+4 benimde bugün kontrolüm vardı , normal doğum düşünerek başladığım bilerek sectigim Dr la süreçte bugün netleşti artık bendeki bazı sorunlardan ötürü mecburi sezeryan olacağım, 39 . Haftayı istedim ama tarihi vermedi Dr 37 den sonra konuşalım bazı bebekler sabırsız olabiliyor dedi, 25 ten buyana baş asagiyiz ve ayyy yüzünü göstermiyor yaaaa, sürekli ya sırtı dönük ya yüzünü kapatıyor yada öyle bir ittiki bugün ultrasonu Dr kouyuyor o itiyor gene göremedik😅😅 yüzü nasıl aylardır bilmiyorum sürpriz sonlu olacak