Daisyy000 Serra19 40ınız çıksın ,doktor rahminizin yerine inip inmediğini kontrol etsin ondan sonra. Erken takarsanız rahim sarkması yaşayabilirsiniz
aslhnkrts9 Serra19 bende normal yaptım 49 gün oldu 40 kontrolüne gidince takabilirsin artık dedi doktorum daha yeni alıp takıcam. Hiç bi şekilde sarmadım da herkes tak dedi sar dedi ben sadece doktorumu dinledim öylesi daha iyi 😌